feministival'in bloguna hoşgeldiniz


feministival hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.
for the english blog click here.

Atölyelere kayıt için: feministivalistanbul@gmail.com adresine mail atmayı unutmayın!


feministival4 from MarIstanbul on Vimeo.



1 Mart 2010 Pazartesi

"feminist" erkekler aranıyor!


biz kadınların daha rahat bir feministival geçirebilmesi için 9-10-11 nisan tarihlerinde çocuk bakımı, katılımcılara yemek yapmak, festival mekanlarında temizlik yapmak gibi görevleri üstlenecek "feminist" erkekler arıyoruz!

feminist erkek olma iddiası olanlar, lütfen bagyanfest@gmail.com adresine e-posta atın.

2 yorum:

  1. tamam ben de siz kadınları 4 tane kız çocuğu sahibi olduktan sonra daha iyi anladım. anladım da feminist erkek olmak için neden çocuk bakmalı temizlik yapmalı yada yemek yapmalıyım. ben hergün işyerimde temizlik yapıyor ve yemeğimi pişiriyorum evde de çocuklarımla ilgileniyorum. eşit olmak tanımından bunu mu anlıyorsunuz. bence birbirimizi anlamak ve yardımcı olmak daha çözümleyici değil mi? hem biz erkekler size, sizlerin yaptığı regi kaprislerini yapsak çekilir olurmuyuz? sizi desteklemek istediğim için burayı tıkladım ama siz kadın gibi davranan erkek arıyormuşsunuz. bu biraz zor.

    YanıtlaSil